Jag försöker smita undan

Det här med flyttpackning - finns det något tråkigare? Vi ska flytta på fredag lite närmare Glasgow city och jag har väl dragit ut på det här med packning ett tag. Nu sitter jag här och har packat 2 hela kartonger på lika många dagar. Helt plötsligt blir liksom allt annat roligt - gå ut och gå med hunden, tvätta, surfa på helt onödiga sajter (nej inte porr innan ni tänker det men det kanske går så långt innan fredagen har hunnit infinna sig) och diska till exempel.

Helt hjärndöda TV program har fått ny stjärnstatus. Emmerdale, Coronation Street, East Enders...

Och kaffe går ju inte att dricka samtidigt som man packar, det går bara att dricka när man koncentrerar sig fullt ut på den uppgiften. Jag har koffeinöverdos idag.
Vidare är det ju helt omöjligt att packa kartonger efter klockan 18.00. Då är det faktiskt kväll och fritid undrar om man vill hänga lite tillsammans. Det måste man ju svara ja på. 

Jag önskar att kartongerna kunde packa sig själva. Stirrar på dem just nu. Fan också! Det kommer att bli en låång vecka det här.





Kommentarer
Postat av: Anonyma Jag

Sv; Tack du underbara! -det behövs!



Ah men flytta är ju roligt ;) eller det är inte kul att packa ner, men packa upp är roligt! :)



2011-07-14 @ 09:36:22
URL: http://adropinthesea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0