Regn igen och karln flyr landet...

Förstår honom, skulle jag också vilja göra. Vill också åka till Paris. Har aldrig varit där och har väl aldrig haft någon längtan dit heller direkt men efter att älskling åker över dit med jobbet regelbundet, har nyfikenheten väckts ordentligt :) 

Tycker inte om franska bara och är hopplöst dålig på att ens gissa mig till vad de menar och de har ingen lust att prata engelska heller.. Dålig kombo skulle man kunna säga. 

Usch, försöker att få tiden att gå tills antagningsbeskedet kommer. Domen.. Urval 1 räknar jag väl inte med att komma in i men hoppas hoppas hoppas att mina 1.8 hp-poäng räcker in i andra urvalet. Tick tack tick tack. Tredje gången nu men nu har jag högre poäng att slåss med. Nervositeten är OLIDLIG. En månad kvar och det känns som ett år. 

Dessutom längtar jag hem. Hem till Sverige. Landet jag bor i är trevligt men känns absolut inte som hemma. Tror nog inte jag stannar här även om jag inte kommer in. Har en känsla att vi hamnar i Sverige trots allt. Om nu karln går med på det förstås...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0