Sommarens löpning är räddad!

Inget mer "var ska jag ha min iPhone" eller "var ska jag ha mina nycklar" eller ta med sig jackan bara för att få med sig allt när man ska ut- min nya löparpryl kom idag! 
FlipBelt! Var har den varit i hela mitt liv?? Sjukt smart och bekvämt faktiskt. En superstretchig loop med 
öppningar som man stoppar in sitt liv i under passet och som man har runt höften (eller var man nu väljer att ha den) Studsar inte runt, iphone 6 får plats, nycklar likaså och chokladkaka eller mindre vattenflaska typ 2 dl på långpassen. Kände den inte när jag sprang idag. 
Den finns i många olika sköna färger men jag var lite osäker och lite misstänksam om hur den skulle se ut så vågade bara beställa i svart. Tänkte att om den är helt ute och cyklar designmässigt behöver jag iaf inte skylta med den i neongrönt eller orange. Men den är heeeeelt ok! Vem har sagt att löpning inte är en prylsport liksom?? 
 
 
 
 
Körde drygt 5 km backträning ikväll med några styrkeövningar insprängt lite som jag kände för. Så fantastiskt i detta underbara försommarväder! Man blir så glad och pepp :) 
 
Imorgon blir det lite ofrivillig vila eftersom jag måste gå jourpass - helgen ser mer lovande ut vad gäller distanspass. Ska försöka klämma in 11-12 km någon av dagarna tänkte jag. 
 
Vi ses!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0