HERREGUD - SOL!!?

Oj oj, försov mig i morse. Hur man nu lyckas med det när man är lyxhustru utan ungar, men det gick. "När katten är borta..." liksom hehe. Drog bort gardinerna och VAD SER JAG?? Solen skiner ju för f-n! På med kläder fort som attans och ut med hunden. 

Träffade på en 5 månaders Whippet som William väldigt gärna ville sätta tänderna i. Han gillar ju hundar. Så mycket att skulle vilja ha dem på en tallrik helst till middag, eller varför inte som idag - frukost.  

Jaja, in och fixa frukost och slår i knät i kökslådan. Dubbelvikt kvider jag fram en mycket kreativ ramsa, så pass att jag överraskade mig själv faktiskt. Det kändes ju redan bättre. Råkar få syn på mina strumpor... De ser ju inte helt lika ut och inser att jag har ett udda par på mig haha. Herregud alltså. Dagen har verkligen börjat strålande på alla sätt och vis :) 

Nä nu är faktiskt solen framme och de har lovat sol hela dagen idag. Tror nu kanske inte så mycket på metereologerna (stavning??) här. Har aldrig varit så mycket error i prognosen som i Skottland haha, men nu skall här PRESSAS till grisrosa ton för det KAN vara det sista vi ser av solen här liksom. Skottarnas blåvita ben har nu fått en logisk förklaring. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0