Jaha, så är man här då!

En helt egen liten sida som jag kan ägna åt mina knasiga funderingar om livet på vägen mot målet. 


Undrar hur det kommer bli? Kanske blir det en sådan där tråkig blogg som inte ens jag orkar läsa, kanske jag skapar irritation som folk inte kan hålla sig att kommentera, kanske jag skriver några inlägg och lägger av eller kanske jag har uppmuntrat någon annan att följa sin dröm? Vem vet? Men livet är ganska härligt emellanåt. Väldigt förutsägbart ibland och ibland helt opålitligt!


Jag har blivit riktigt besviken och hårt behandlad av livet under en ganska lång period, eller åtminstone kändes 5 år som en evighet. Kanske det inte går att jämföra med andra hemskheter som händer andra men det kändes tillräckligt hårt i den verklighet jag befann mig i.
Jag tror på karma bl.a och troligtvis har jag med de åren där allt liksom hände (och jag menar verkligen ALLT) på en gång eller avlöste varandra, betalat av en stor skuld. Förhoppningsvis var det den stora skulden och nu vänder lyckan? 

Drömmen har funnits där ändå, men blivit lite tilltufsad på vägen. Så pass att jag fortfarande drömmer men försöker kväva lyckokänslan att jag lyckats skriva så pass bra på högskoleprovet att jag har en chans till mitt drömyrke, för att inte bli besviken.
MEN SKAM DEN SOM GER SIG! Jag ska f-n i mig bli ryggkirurg! Så är det och nu är det min tur. 

Nu är det dags att ge sig ut på promenad med hunden. Over and out för den här gången.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0